Med Shop Smarter har det aldrig været nemmere at spare penge når du handler. Optjen BonusPoint ved dine køb – og brug dem som betaling næste gang du handler...

Ofte stillede spørgsmål

Dit login består af to dele: Dit brugernavn, som er dit mobilnummer samt en kode efter eget valg. Hvis du ikke sætter din app til automatisk at logge ind, så er det nødvendigt, at du kan huske din adgangskode.

Hvis du har glemt din adgangskode, gør du følgende:

  1. Klik på glemt adgangskode
  2. Indtast din mail adresse. Husk det skal være den mail du er oprettet med som bruger.
  3. Du vil nu modtage din adgangskode via din mail.

Det kan du se to steder.

  • Du kan se det i Shop Smarter under ”Mine point”
  • Du kan se det her på siden, hvis du logger ind og tjekker din konto.

Ja. Når først dine BonusPoint er overført til din Shop Smarter, så er det kun dig, der har adgang til pointene. Shop Smarter bruger de nyeste teknologier for at sikre sikkerheden bedst muligt.

Nej. Dine data er kun tilgængelige for Shop Smarter og for den enkelte butik, i hvis kundeklub du er oprettet.

Ja. Vi benytter de nyeste og mest opdaterede teknologier for at sikre dine data.

Nej, Shop Smarter kan kun bruges i fysiske butikker og virksomheder.

BonusPoint i Shop Smarter gælder 24 måneder. Er din konto inaktiv i mere end 24 måneder vil den blive nulstillet.

Nej. Dine Bonuspoint kan kun bruges til at købe varer/ydelser i de tilknyttede butikker og virksomheder.

Shop Smarter er klar til at samle BonusPoint, så snart du er oprettet, og du kan betale med BonusPoint, umiddelbart efter du har optjent dem.

Du kan desværre ikke benytte dig af Shop Smarter uden gyldigt mobilnummer eller mailadresse.

Du kan godt have en konto uden en smartphone og uden at have Shop Smarter app'en. Det kræver at du opretter dig via siden her. Butikkerne kan så stadig overføre point til dig – dette sker bare ved at du oplyser dit mobilnummer, så ender pointene her på siden.

Når du skal bruge dine opsparede BonusPoint er du afhængig af, at den enkelte butik vil logge ind for dig og hjælpe dig med at bruge point via hjemmesiden i stedet for at du bruger dem via din app.

Det er op til den enkelte butik om de vil yde denne service. Specielt i travle perioder beder vi dig have forståelse for, at den service ikke ydes.

Der er ingen minimumsalder for at bruge Shop Smarter. Har du en mobiltelefon og en mail, så kan du benytte dig af Shop Smarter.

Shop Smarter er gratis at downloade, og der er heller ingen udgifter løbende ved at have den.

Hvert kvartal fratrækkes de kunder, der valgt at støtte en klub, 10 BonusPoint fra den primære fælles loyalitetsklubskonto. Der trækkes dog ikke flere point end der er på kontoen, og kontoen kan derfor aldrig gå i minus.

Ja. Du kan oprette en profil via hjemmesiden og indsamle dine BonusPoint der. Når du skal betale med disse BonusPoint, er du dog afhængig af, at butikken vil hjælpe dig med at logge ind på din konto og gennemføre betalingen.

Det kan du se umiddelbart efter du har handlet. Kig i Shop Smarter under historik – her kan du se alle transaktioner der er foretaget i din Shop Smarter.

Så du kan modtage mails og sms med spændende konkurrencer, nyhedsbreve med tilbud og meget mere fra de tilknyttede butikker i Shop Smarter. Du kan naturligvis når som helst afmelde, hvis du ikke skulle have lyst til at modtage mails og sms fra os.

Fandt du ikke svar på dine spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte os på kontakt@shopsmarter.dk